european c-mac

C-MAC Euroschool in Material Science 2017

07/09/2017

Na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu se od 10. do 15. rujna 2017. održava C-MAC Euroschool in Material Science 2017, ljetna škola za mlade znanstvenike, poslijedoktorande, doktorande te studente završnih godina diplomskog studija iz područja znanosti o materijalima.
Nakon Ljubljane (od 2006. do 2010.), Toulousea (2011.), Dresdena (2012.), Bayroutha (2013.), Liverpoola (2014.), Bratislave (2015.) i Antwerpena (2016.), čast nam je ovogodišnju Euroškolu organizirati u Splitu.

Euroškola je jedna od aktivnosti Europskog integriranog centra za razvoj novih metalnih slitina i spojeva – C-MAC, izraslog iz Europske mreže izvrsnosti kompleksnih metalnih spojeva (European Network of Excellence Complex Metallic Alloys, NoE CMA), u sklopu kojega se provode svjetski relevantna eksperimentalna i teorijska znanstvena istraživanja iz područja znanosti o materijalima. Centar okuplja dvadeset i jedno sveučilište odnosno istraživački institut s ukupno 25 laboratorija te jednu tvrtku iz trinaest europskih zemalja. U radu Centra sudjeluje ukupno oko 220 znanstvenika, od čega je njih oko 130 sa stalnim pozicijama, oko 50 poslijedoktoranada te oko 40 doktoranada. Partneri Centra imaju pristup vrhunskim eksperimentalnim resursima za istraživanja novih materijala: postavima za pripremu monokristalnih uzoraka visoke kvalitete, instalacijama za sinkrotronsku i neutronsku difrakciju, elektronskoj mikroskopiji visokog razlučivanja, uređajima za difrakciju X-zraka, za nuklearnu magnetsku rezonanciju, karakterizaciju površina te električnih, toplinskih, magnetskih i mehaničkih svojstava na visokim i niskim temperaturama.

Više o ovogodišnjoj Euroškoli na stranicama: http://euroschool2017.ifs.hr/