Larisa ZoranićDocent
    OPĆE

    Ime Prezime Larisa Zoranić
    Funkcija i radno mjesto docent
    Ime odjela Odjel za Fiziku
    Prirodoslovno-matematički fakultet, Sveučilište u Splitu, Hrvatska
    Telefon: +385 21 619 221
    Lokacija:  soba B3-24, Ruđera Boškovića 33, Split
    Osobna stranica: http://projekti.pmfst.unist.hr/~larisa1/
    E-mail: larisa.zoranić@pmfst.hr

    Znanstveno područje

    Prirodne znanosti

    Znanstveno polje

    Fizika

    Područja znanstvenog interesa

    • biofizika
    • fizika kondenzirane materije
    • simulacije molekulske dinamike

    Članstva

    • Hrvatsko Fizikalno Društvo
    • Hrvatsko Biofizičko Društvo – član Odbora
    ZNANSTVENA DJELATNOST

    Projekti

    • 2015 – danas, „Adaptive Courseware based on Natural Language Processing (AC & NL Tutor)“, N00014-15-1-2789, Office of Naval Research grant – voditelj
    • 2007 – 2014, „Oblikovanje i vrednovanje inteligentnih sustava e-učenja“, 177-0361994-1996, MZO, znanstvenoistraživački projekt – suradnik
    • 2003 – 2005, “Web-orijentirana inteligentna autorska ljuska”, TP-02/0177-01, MZO, tehnologijski project – suradnik
    • 2002 – 2006, “Računalni i didaktički aspekti inteligentnih autorskih alata u obrazovanju“, 177110, MZO, znanstvenoistraživački projekt – suradnik

     

     

    Pozvana predavanja

    • Cognitive Science of Learning Program Review, Santa Barbara, California, SAD, 13-14 listopad, 2015.
    • Cognitive Science of Learning Program Review, Los Angeles, California, SAD, 18-19 rujan, 2016.
    • Cognitive Science of Learning Program Review, Seattle, Washington, SAD, 28-19 lipanj, 2017.
    • NATO’s Science and Technology Organization – “Assessment of Intelligent Tutoring System Technologies and Opportunities” (Human Factors and Medicine Panel HFM-237) – RTO Task Group Meeting, Bonn/Wachtberg, Germany, 7-11 travanj, 2014

     

    Recenzije

    • Education and Information Technologies Journal – 2016 – danas
    • Journal of Educational Technology & Society – 2009 – danas
    • Computers & Education Journal – 2012
    • Proceedings of the IASK International Conference E-Activity and Leading Technologies & InterTIC – 2009
    • KES International Conferences in Knowledge-Based and Intelligent Engineering & Information Systems – 2009

     

    Članstvo uređivačkog odbora

    • Special Session on Advanced Educational Technologies, part of the 25th International Conference on Software, Telecommunications and Computer Networks (SoftCOM 2017), Split, Hrvatska, 2017.
    NASTAVNA DJELATNOST

    Preddiplomska nastava

    • Uvod u računarstvo – Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu – 2002 – 2013
    • Vizualno modeliranje – Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu – 2002 – 2011
    • Vizualno modeliranje – Filozofski fakultet u Splitu – 2006 – 2016
    • Programiranje 1 – Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu – 2002 – danas

    Diplomska nastava

    • Objektno-orijentirana analiza i oblikovanje – Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu – 2011 – 2013
    • Vrednovanje sustava e-učenja – Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu – 2011 – 2013
    • Sustavi e-učenja – Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu – 2013 – danas
    • Projektiranje sustava e-učenja – Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu – 2013 – danas

    Poslijediplomska nastava

    • Informacijska i komunikacijska tehnologija u obrazovanju – Istraživanje u edukaciji u području prirodnih i tehničkih znanosti (doktorski studij), Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu – 2014 – danas
    • Sustavi e-učenja – Istraživanje u edukaciji u području prirodnih i tehničkih znanosti (doktorski studij), Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu – 2014 – danas
    • Vrednovanje sustava e-učenja – Poslijediplomski doktorski studij elektrotehnike i informacijske tehnologije, Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje u Splitu – 2014 – danas

    Mentoriranje

    Završni radovi

    • Buzov Ines (2011). „Računalni virus”
    • Stipinović Zoran (2011) “Metode obrade podataka u računalnim sustavima”
    • Prolić Marija (2012) “Sigurnost rada na računalu”
    • Vištica Marija (2012) “Problem trgovačkog putnika na prikladnom primjeru”
    • Marijanović Ana (2012). „Problem sedam mostova Konigsberga”
    • Dunić Stefan (2013). „Problem 8 kraljica“ – projekt
    • Anđelić Ivan (2013). „Hanojski tornjevi“ – projekt
    • Radovniković Vito (2014). „Grafička komponenta za mrežni prikaz znanja”
    • Oljica Mate (2014). „Vizualizacija osnovnih algoritama za sortiranja”
    • Banjan Ivona (2015). „Izrada portala o programskom jeziku Python u sustavu za uređivanje web sadržaja”
    • Barbarić Ivan (2015). „Automatsko upravljanje memorijom u Pythonu”
    • Stjepanović Dragica (2015). „Cjeloživotno učenje i digitalne kompetencije”
    • Sudar Krešimir (2016). „Izrada interaktivnog testa u Angular okruženju”
    • Tucak Sanja (2017). „Slagalica u Pythonu“
    • Kaleb Luka (2017). „Rješavanje Rubikove kocke u Pythonu“
    • Parčina Ivana (2017). „Sudoku u Pythonu“

    Diplomski radovi

    • Krpan Divna (2005). „Metodologija vrednovanja znanja u sustavima za e-učenje“
    • Vidov Marija (2006). „Meta-analiza u sustavima e-učenja“
    • Banovac Martina (2008). „Vrednovanje inteligentnih tutorskih sustava“
    • Zulim Natalija (2008). „Replikacija eksperimenata u vrednovanju sustava e-učenja“
    • Burilović Marija (2008). „Pregled najvažnijih meta-analiza o učinkovitosti učenja i poučavanja temeljenog na računalu“
    • Raos Josipa (2008). „Eksperimentalni dizajn u vrednovanju učinkovitosti sustava e-učenja“
    • Čulav Ivana (2008). „Statističke metode za procjenjivanje veličine učinka“
    • Šuljug Anita (2008). „Inteligentni agenti za pretraživanje Web-a“
    • Mihanović Marina (2009). „Uporaba inteligentnih agenata u dinamičkom generiranju courseware-a“
    • Musulin Marin (2011). „Vrednovanje sustava e-učenja metodom eksperimenta“
    • Peraić Ivan (2012). „Bayesove mreže u modeliranju učenika“
    • Tokić Ivana (2012). „Pristup oblikovanju eksperimenta za vrednovanje sustava e-učenja“
    • Iglić Šime (2013). „Pristup oblikovanju ontološki utemeljenog područnog znanja“
    • Matijašević Mira (2014). „Kriteriji za vrednovanje nastavnih sadržaja u sustavu za upravljanje učenjem”
    • Frakić Senka (2014). „Stereotipni model učenika u sustavima e-učenja”
    • Longin Jelena (2014). „Oblikovanje nastave u sustavima e-učenja”
    • Vištica Marija (2014). „Metode za uzorkovanje područnog znanja u inteligentnim tutorskim sustavima”
    • Kuvačić Ivan (2015). „Pristup ostvarivanju prilagodljivosti prema znanju u sustavima za upravljanje učenjem”
    • Paskvali Kristijana (2015). „Model sustava za upravljanje razredom”
    • Duraković Mensur (2016). „Opće inteligentno okruženje za poučavanje – GIFT Tutor”
    • Roguljić Luka (2016). „Obrnuta učionica”
    • Bilić Marina (2016). „Bloom-ova taksonomija znanja u sustavima e-učenja”
    • Bajić Natko (2017). „Analitika učenja u sustavima e-učenja“

    Start typing and press Enter to search