Diplomski studij Biologija i kemija, nastavnički smjer mogu upisati studenti koji su na odgovarajućem preddiplomskom studiju ostvarili odgovarajući broj ECTS bodova iz područja biologije i područja kemije. Završetkom diplomskog studija Biologije i kemije studenti stječu akademski naziv magistra edukacije biologije i kemije. Diplomskim studijem se nadograđuju na preddiplomskoj razini stečena stručna biološka i kemijska znanja te se stječu odgovarajuće pedagoško-didaktičko-psihološko-metodičke kompetencije nužne za uspješnu realizaciju svih obrazovnih programa biologije i kemije u osnovnoj i srednjoj školi. Rad nastavnika i profesora je odgovoran i plemenit posao od neizmjernog značaja za funkcioniranje obrazovanja kao i društva u cjelini. Kroz četiri semestra diplomskog studija student stječe znanja i vještine koje ga u potpunosti pripremaju za rad u nastavnom procesu te prenošenje stečenih znanja. Raznovrsnost i visoka kvaliteta kompetencija koje se ovim diplomskim studijem stječu omogućuju da se magistri edukacije biologije i kemije obrazovani na splitskom PMF-u zaposle i na drugim radnim mjestima (na sveučilištima, institutima, laboratorijima te farmaceutskim tvrtkama), a izvrsnim studentima omogućuju nastavak znanstveno-nastavnog rada na akademskoj razini kao i upis poslijediplomskog studija Istraživanje u edukaciji u području prirodnih i tehničkih znanosti ili na drugim poslijediplomskim studijima u zemlji i inozemstvu.
Prelaskom u nove prostore Zgrade tri fakulteta na Kampusu Sveučilišta u Splitu 2016. godine Prirodoslovno-matematički fakultet prostorno, te znanstvenom i nastavnom opremom u potpunosti odgovara suvremenim zahtjevima nastave i organizacije ovakvog studija.
Predmeti po semestrima
POPIS PREDMETA | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Godina studija: 1. | |||||||
Semestar: I. | |||||||
STATUS | KOD | PREDMET | SATI U SEMESTRU | ECTS | |||
P | S | V | T | ||||
Obvezni | PMS105 | Didaktika | 30 | 15 | 0 | 0 | 3 |
PMB242 | Ekologija životinja i zoogeografija | 45 | 0 | 30 | 0 | 6,5 | |
PMC111 | Fizikalna kemija I | 45 | 15 | 0 | 0 | 5 | |
PMC209 | Zelena kemija | 15 | 0 | 15 | 0 | 2 | |
PMS007 | Psihologija odgoja i obrazovanja I | 30 | 15 | 0 | 0 | 3 | |
PMB282 | Specijalna mikrobiologija | 15 | 0 | 15 | 0 | 2,5 | |
PMM011 | Statistika | 15 | 0 | 15 | 0 | 2 | |
PMB244 | Terenska nastava iz ekologije životinja i zoogeografije | 15 | 0 | 0 | 0 | 0,5 | |
PMB022 | Razvojna biologija | 30 | 15 | 0 | 0 | 2,5 | |
Izborni predmet iz grupe Kemija | 2 | ||||||
Ukupno obvezni | 240 | 60 | 75 | 0 | 29 | ||
Izborni | Grupa izbornih predmeta: Kemija | ||||||
PPC211 | Bioinformatika | 15 | 0 | 15 | 0 | 2 | |
PPC310 | Izolacija fitonutrijenata | 15 | 0 | 15 | 0 | 2 | |
PPC108 | Povijest kemije | 15 | 0 | 0 | 0 | 2 | |
PPC213 | Prirodni biološki aktivni spojevi | 15 | 0 | 15 | 0 | 2 | |
PPC209 | Toksikologija | 30 | 0 | 0 | 0 | 2 | |
PPC214 | Uvod u znanstveni rad | 15 | 15 | 0 | 0 | 2 | |
PPC208 | Viši praktikum iz biokemije | 0 | 0 | 30 | 0 | 2 | |
PPC215 | Instrumentalne metode analize | 15 | 0 | 15 | 0 | 2 | |
PPC216 | Koloidni sustavi u primijenjenoj kemiji | 15 | 15 | 0 | 0 | 2 | |
PPC217 | Kemija prirodnih spojeva | 15 | 0 | 15 | 0 | 2 | |
Upisuje se jedan izborni predmet (Grupa: Kemija; ukupno 2 ECTS-a) |
POPIS PREDMETA | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Godina studija: 1. | |||||||
Semestar: II. | |||||||
STATUS | KOD | PREDMET | SATI U SEMESTRU | ECTS | |||
P | S | V | T | ||||
Obvezni | PMB245 | Ekologija bilja i geobotanika | 45 | 0 | 30 | 0 | 6 |
PMC112 | Fizikalna kemija II | 30 | 15 | 0 | 0 | 4 | |
PMC248 | Metodika nastave biologije I | 30 | 30 | 0 | 0 | 4 | |
PMC210 | Metodika nastave kemije I | 30 | 30 | 0 | 0 | 4 | |
PMS170 | Pedagogija | 30 | 15 | 0 | 0 | 3 | |
PMC113 | Praktikum iz fizikalne kemije | 0 | 0 | 45 | 0 | 3 | |
PMS116 | Psihologija odgoja i obrazovanja II | 30 | 15 | 0 | 0 | 3 | |
PMS006 | Stručno-pedagoška praksa | 0 | 15 | 0 | 0 | 1 | |
PMB247 | Terenska nastava iz ekologije bilja i geobotanike | 30 | 0 | 0 | 0 | 1 | |
Izborni predmet iz grupe Biologija | 2 | ||||||
Ukupno obvezni | 225 | 120 | 75 | 0 | 31 | ||
Izborni | PPB268 | Čovjek i zdravlje | 30 | 0 | 0 | 0 | 2 |
PPB265 | Ekologija podzemnih staništa | 15 | 0 | 15 | 0 | 2 | |
PPB313 | Ekologija ranih razvojnih stadija riba | 15 | 15 | 0 | 0 | 2 | |
PPB318 | Evolucija čovjeka | 15 | 15 | 0 | 0 | 2 | |
PPB264 | Izolacija i primjena eteričnih ulja | 15 | 0 | 15 | 0 | 2 | |
PPB255 | Mikrobiologija mora | 15 | 0 | 15 | 0 | 2 | |
PPB282 | Praktikum iz molekularne genetike | 30 | 0 | 0 | 0 | 2 | |
PMB263 | Raznolikost flore Hrvatske | 30 | 0 | 0 | 0 | 2 | |
PMBN29 | Začinsko i aromatsko bilje | 15 | 0 | 15 | 0 | 2 | |
PMB411 | Biologija mora | 30 | 0 | 0 | 0 | 2 | |
PMB415 | Botanika u slici | 15 | 0 | 15 | 0 | 2 | |
PMB416 | Hortikultura i botanički vrtovi | 15 | 0 | 0 | 15 | 2 | |
Upisuje se jedan izborni predmet (Grupa: Biologija; ukupno 2 ECTS-a) |
POPIS PREDMETA | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Godina studija: 2. | |||||||
Semestar: III. | |||||||
STATUS | KOD | PREDMET | SATI U SEMESTRU | ECTS | |||
P | S | V | T | ||||
Obvezni | PMC205 | Biokemija III | 30 | 15 | 0 | 0 | 4 |
PMB241 | Evolucija | 30 | 0 | 0 | 0 | 2,5 | |
PMB249 | Metodika nastave biologije II | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | |
PMC212 | Metodika nastave kemije II | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | |
PMB250 | Praktikum iz metodike nastave biologije I | 0 | 0 | 45 | 0 | 2 | |
PMC213 | Praktikum iz metodike nastave kemije I | 0 | 0 | 45 | 0 | 2 | |
PMS108 | Sociologija odgoja i obrazovanja | 15 | 15 | 0 | 0 | 2 | |
PMC216 | Metodička praksa nastave kemije sa seminarom I | 0 | 15 | 30 | 0 | 2,5 | |
PMB269 | Metodička praksa nastave biologije sa seminarom I | 0 | 15 | 30 | 0 | 2,5 | |
Izborni predmet iz grupe Obrazovanje | 2 | ||||||
Izborni predmet iz grupe Obrazovanje | 2 | ||||||
Ukupno obveznih | 135 | 120 | 150 | 0 | 31,5 | ||
Grupa izbornih predmeta: Obrazovanje | |||||||
PDB267 | Ekološki odgoj | 15 | 0 | 0 | 15 | 2 | |
PPB252 | Istraživački usmjerena nastava biologije | 15 | 15 | 0 | 0 | 2 | |
PMC311 | Istraživanja u kemijskom obrazovanju | 15 | 15 | 0 | 0 | 2 | |
PMS135 | Kineziološka aktivnost, fitness i zdravlje | 15 | 0 | 15 | 0 | 2 | |
PMS172 | Pedagogija slobodnog vremena | 15 | 15 | 0 | 0 | 2 | |
PMS160 | Upravljanje razredom | 15 | 15 | 0 | 0 | 2 | |
PDB268 | Izvan učionička nastava biologije | 15 | 0 | 0 | 15 | 2 | |
PMS175 | Pedagogija adolescencije | 15 | 15 | 0 | 0 | 2 | |
Upisuju se dva izborna predmeta (Grupa: Obrazovanje, ukupno 4 ECTS-a). |
POPIS PREDMETA | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Godina studija: 2. | |||||||
Semestar: IV. | |||||||
STATUS | KOD | PREDMET | SATI U SEMESTRU | ECTS | |||
P | S | V | T | ||||
Obvezni | PMC206 | Biotehnologija | 15 | 0 | 15 | 0 | 2,5 |
PMBC30 | Diplomski rad | 0 | 30 | 0 | 0 | 12 | |
PMB268 | Metodička praksa nastave biologije sa seminarom II | 0 | 15 | 30 | 0 | 3 | |
PMC215 | Metodička praksa nastave kemije sa seminarom II | 0 | 15 | 30 | 0 | 3 | |
PMB267 | Praktikum iz metodike nastave biologije II | 0 | 0 | 45 | 0 | 3 | |
PMC214 | Praktikum iz metodike nastave kemije II | 0 | 0 | 45 | 0 | 3 | |
Izborni predmet iz grupe Psihološko-pedagoški predmeti | 2 | ||||||
Ukupno obveznih | 15 | 60 | 165 | 0 | 28,5 | ||
Izborni | Grupa izbornih predmeta: Psihološko-pedagoški predmeti | ||||||
PMS173 | Izvannastavne i izvanškolske aktivnosti | 15 | 15 | 0 | 0 | 2 | |
PMSN09 | Komunikacijske vještine | 15 | 15 | 0 | 0 | 2 | |
PMS114 | Metodologija istraživanja u obrazovanju | 15 | 15 | 0 | 0 | 2 | |
PMS140 | Poučavanje učenika s posebnim potrebama | 15 | 15 | 0 | 0 | 2 | |
PMS150 | Pozitivna psihologija | 15 | 15 | 0 | 0 | 2 | |
PMS109 | Psihologija samopouzdanja i pozitivnog mišljenja | 15 | 15 | 0 | 0 | 2 | |
PMS176 | Nasile među djecom | 15 | 15 | 0 | 0 | 2 | |
Upisuje se jedan izborni predmet (Grupa: Psihološko-pedagoški predmeti; ukupno 2 ECTS-a) |
Dokumenti
Diplomski Biologija i kemija – Popis predemta s opisima kolegija 2020
Diplomski Biologija i kemija – Popis predemta s opisima kolegija 2018
OPISI KOLEGIJA DIPLOMSKOG STUDIJSKOG PROGRAMA Biologija i kemija 2012.
OPISI KOLEGIJA DIPLOMSKOG STUDIJSKOG PROGRAMA Biologija i kemija 2010.
Upute za pisanje diplomskog rada