Snažni i novim tehnologijama ubrzani razvoj astrofizike i fizike elementarnih čestica rezultirao je vrlo važnim otkrićima kao što su otkriće Higgsovog bozona (CERN, 2012. godine) i detekcija gravitacijskih valova (eksperiment LIGO, 2016. godine). Iako se fizika čestica bavi najmanjim, a astrofizika najvećim objektima u prirodi, njihovo sve snažnije prožimanje nameće potrebu stvaranja odgovarajućeg studijskog programa. Na ovom će studiju studenti steći široki spektar znanja, od poznavanja fundamentalnih međudjelovanja u prirodi, do poznavanja nastanka i razvoja svemira na najvećim skalama, uz mogućnost odabira specijalizacije u području užeg interesa studenta – astrofizike, fizike elementarnih čestica, astročestične fizike itd. Poseban naglasak će se staviti na razumijevanje eksperimentalne pozadine moderne astrofizike i fizike elementarnih čestica, primjenu modernih metoda u analizi podataka, kao što su umjetne neuronske mreže te primjenu metoda računarske fizike na rješavanje složenih problema.

fiz_astro_pola