Doktorski radovi

Ivan Peraić PRIMJENA ANALITIKE UČENJA ZA NAPREDNO VREDNOVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA 11. rujna 2025
Marina Balažinec KOLABORACIJA UČENIKA TIJEKOM ISTRAŽIVAČKOG UČENJA O TLU NA NASTAVI PRIRODE 18. prosinca 2024
Lana Šojat UVJERENJA I METODIČKO ZNANJE BUDUĆIH NASTAVNIKA KEMIJE U HRVATSKOJ 24. svibnja 2024
Žana
Žanko
Miskoncepcije i različiti pristupi poučavanju u uvodnoj nastavi programiranja učenika osnovne škole
Nikolina
Bubica
Model vrednovanja računalnog razmišljanja za koncepte apstrakcije, dekompozicije i algoritamskog razmišljanja temeljen na dokazu 4. veljače
2022.
Snježana
Smerdel
Implementacija strategije predučenja u srednjoškolskoj nastavi kemije 22. srpnja
2021.
Krešimir
Rakić
Model poučavanja agentske paradigme korištenjem simulacijskih okruženja 4. lipnja
2020.
Divna
Krpan
Poučavanje objektno orijentiranog programiranja metodom didaktičkog skrivanja 24. veljače
2020.
Monika
Mladenović
Poučavanje početnog programiranja oblikovanjem računalnih igara 15. srpnaj
2019.
Sanda
Šimičić
Uporaba čestičnog crteža pri analizi, usvajanju, provjeri i unapređenju konceptualnog znanja u početnom poučavanju kemije 23. ožujka
2018.
Mila
Bulić
Sustavi e-učenja u promicanju obrazovanja za zdrav i održiv život 9. ožujka
2018.
Roko
Vladušić
Metodičko znanje o kemijskim vezama s naglaskom na jezična pitanja u Republici Hrvatskoj 16. listopada
2017.
Damir
Purković
Elementi kontekstualnog pristupa učenju i poučavanju kao čimbenici uspješnosti nastave tehničke kulture 28. lipnja
2016.

Start typing and press Enter to search

Skip to content