Ana Plantak |
Korištenje Moodle lekcija za poučavanje i ponavljanje nastavnog sadržaja u nastavi biologije |
2. svibnja. 2024. |
Dorotea Vrbanović Lisac |
Utjecaj proširivanja znanja osnovnog učenja na bolje razumijevanje bioloških sadržaja |
10.travnja. 2024. |
Boško Lišnić |
Umjetna inteligencija u školskom obrazovanju |
21. rujna 2023. |
Josipa Matotek |
Analiza normativnih i deskriptivnih osnovnih ideja funkcije i njezinih primjena |
21. rujna 2023. |
Marija Gaurina |
Utjecaj primjene elemenata igre na učeničko razumijevanje koncepata energije, rada i količine gibanja |
18. rujna 2023. |
Patricija Nikolaus |
Moderna fizika u razvoju darovitih učenika u 21. stoljeću |
15. rujna 2023. |
Lejla Jelovica |
Istraživanje konceptualnog razumijevanja termodinamičkih i transportnih pojava čvrstih tvari – mikroskopski modeli električne i toplinske vodljivosti |
28. travnja 2023. |
Antonio Vidović |
Darovitost kao polisistematični fenomen s naglaskom na darovitost u prirodoslovlju |
28. rujna 2022. |
Gabrijela Marin |
Diferencirani pristup poučavanju i vrednovanju s naglaskom na dimenzije Petofaktorskog modela osobina ličnosti u nastavi biologije |
25. listopada 2021. |
Melita Marinelli |
Metode poučavanja u nastavi biologije – poučavanje staničnog ciklusa |
20. studenog 2020. |
Ivan Peraić |
Nadzorne ploče analitike učenja |
30. rujna 2020. |
Mirjana Mia Ožić |
Pogrešna poimanja u nastavi kemije |
30. rujna 2019. |
Marin Aglić Čuvić |
Pregled vizualizacija programa i dizajn dataflow vizualnog programskog jezika |
26. rujna 2019. |
Daniela Novoselić |
Primjena tiskanih i digitalnih udžbenika te računalnih tehnologija i novih medija u nastavi prirode i biologije |
28. svibnja 2019. |
Predrag Brođanac |
Paralelno programiranje za srednjoškolce – je li došlo vrijeme? |
23. svibnja 2019. |
Lana Šarić |
Metodičko znanje i Uvjerenja budućih nastavnika kemije u Hrvatskoj |
15. lipnja 2018. |
Ivanka Podrug |
Metodičke kompetencije nastavnika prirodoslovnog područja i poučavanje procesa fotosinteze |
15. lipnja 2018. |
Marina Balažinec |
Tlo kao model za poučavanje složenih odnosa u ekosustavu |
9. svibnja 2018. |
Nikolina Ribarić |
Upotreba informacijsko-komunikacijskih tehnologija u nastavi kemije |
8. svibnja 2018. |
Marijana Zaninović |
Uloga interaktivnih modela u
poučavanju sadržaja organske kemije |
30. lipnja 2017. |
Žana Žanko |
Miskoncepcije u uvodnoj nastavi programiranja |
22. rujna 2016. |
Divna Krpan |
Poučavanje programera početnika u visokom obrazovanju |
22. rujna 2016. |
Snježana Smerdel |
Implementacija strategije pred-učenja u prirodoznanstvenom
obrazovanju |
22. travnja 2016. |
Mila Bulić |
Sustavi e-učenja u promicanju obrazovanja za zdrav i održiv život |
6. studenog 2015. |
Krešimir Rakić |
Vrednovanje znanja u sustavima e-učenja korištenjem zadataka objektivnog tipa na kontroliranom prirodnom jeziku |
1.
srpnja 2014. |
Nikolina Bubica |
Strategije poučavanja i faktori koji utječu na unapređenje znanja programera početnika |
5.svibnja 2014. |
Monika Mladenović |
Učenje i poučavanje programiranja temeljeno na igrama |
29. travnja 2014. |
Roko Vladušić |
Pedagogical content knowledge with particular focus on chemical bonding concepts and language-based issues |
3. travnja 2014. |
Sanda Šimičić |
Uporaba čestičnog crteža pri analizi, usvajanju, provjeri i unapređenju konceptualne razine znanja u nastavi kemije |
18.
veljače 2014. |
Damir
Purković |
Kontekstualni pristup učenju i poučavanju u nastavi tehničke kulture u osnovnoj školi |
20. siječnja
2014. |