Voditelj grupe

Članovi grupe

  •   dr. sc. Anna Alajbeg
  •   doc. dr. sc. Nikola Marangunić
  •   Ana Mršić Zdilar, predavač
  •   Antonija Bašić Radelja, predavač

Odjel/Katedra:

Samostalna katedra za društveno-humanističke znanosti

Opis istraživanja:

Jedna od glavnih karakteristika samoreguliranog učenja kod studenata je sposobnost odabrati prikladan cilj kao objekt njihovih nastojanja, prije obavljanja bilo kakvog zadatka ili akcije. Druga važna odlika postavljenih ciljeva je njihova proksimalnost, odnosno osiguranje brzih povratnih informacija o postignutom napretku, pa su stoga povezani s boljom samoregulacijom učenja, većom samoefikasnošću i postignućem. Ciljevi koje je studenti sami sebi postavljaju dovode do boljeg akademskog postignuća i veće percepcije samoefikasnosti. Utvrđivanje, kontroliranje i objašnjavanje kineziološko-zdravstvene anamneze kod studenata je vrlo bitan segment u ukupnosti njihovog antropološkog statusa poglavito zbog toga što se studenti nalaze u vrlo osjetljivoj dobi u kojoj većinom bitno mijenjaju životne i prehrambene navike.

Partnerski potencijali:

Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu

Financijski i drugi potencijali:

15 000 eura (Glavarine, Znanstveni sveučilišni i institucijski projekti)

Znanstveni ciljevi kojima se daje doprinos:

  • Z-1 Poboljšanje učinkovitosti znanstveno-istraživačkog rada (korištenje znanstveno-istraživačke opreme, laboratorija, organizacija istraživačkih grupa i normiranje znanstveno-istraživačkog rada)
  • Z-4 Jačanje ljudskih potencijala za znanstveno-istraživački rad
  • Z-9 Jačanje interdisciplinarnosti znanstvenog rada

Mjerljivi pokazatelji kojima se daje doprinos i vrijednost doprinosa:

  • R-Z-03 – Broj znanstvenih radova u SCOPUS i WoS, A1 časopisima te međunarodno recenziranim zbornicima za DHZ
  • R-Z-F9 – Broj znanstvenih radova objavljenih u ostalim časopisima koji nisu pod R-Z-03
  • R-Z-F10 – Broj prezentacija i radova prezentiranih na konferencijama ili drugim događajima, odnosno zbornicima skupova.

Start typing and press Enter to search

Skip to content