Andrina Granić
Redoviti profesor u trajnom zvanju
Odjel za informatiku
Prirodoslovno-matematički fakultet, Sveučilište u Splitu, Hrvatska
Telefon: +385 21 619 285
Lokacija: soba B2-12, Ruđera Boškovića 33, Split
Osobna stranica:
E-mail: andrina.granic@pmfst.hr
Znanstveno područje: tehničke znanosti
Znanstveno polje: računarstvo
Područja znanstvenog interesa
• Interakcija čovjeka i računala (HCI)
• Dizajn interakcija (IxD)
• Prilagodljiva i personalizirana interakcija
• Multimodalna interakcija i sučelja
• Emocionalno računarstvo
• Tehnologijom potpomognuto učenje (TEL)
• Prihvaćanje tehnologije
Članstva
• International Federation for Information Processing (IFIP) Technical Committee 13 (TC13): Human-Computer Interaction; hrvatski predstavnik
• Matični odbor za područje tehničkih znanosti, polje elektrotehnike i računarstva (drugi mandat)
• Collaborative International Research Centre for Universal Access, CIRCUA
• Institute of Electrical and Electronics Engineers, IEEE; IEEE Computer Society, IEEE-CS
• Hrvatsko društvo za KOmunikacije, Računarstvo, Elektroniku, Mjerenje i Automatiku, KoREMA – Croatian Society for Communications, Computing, Electronics, Measurement and Control
• Almae Matris Alumni Croaticae – FER, AMAC-FER
Priznanja i nagrade
• Top 50 ICT Women In Croatia, ICT Gold Awards 2016 – na listi 50 najutjecajnijih žena u hrvatskom ICT sektoru publiciranoj u listopadu 2016. godine
Obrazovanje
• 1999. – 2002. Doktorski studij, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Sveučilište u Zagrebu – Doktorica tehničkih znanosti, polje Računarstvo
• 1986. – 1989. Poslijediplomski studij, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Sveučilište u Zagrebu – Magistrica tehničkih znanosti, polje Računarstvo
• 2004. – 2007. Diplomski studij, Elektrotehnički fakultet, Sveučilište u Zagrebu – Diplomirani inženjer elektrotehnike, smjer Računarstvo
Radno iskustvo
• 2016. – danas, redoviti profesor – trajno zvanje, Prirodoslovno-matematički fakultet, Sveučilište u Splitu
• 2011. – 2016, redoviti profesor, Prirodoslovno-matematički fakultet, Sveučilište u Splitu
• 2006. – 2011. izvanredni profesor, Prirodoslovno-matematički fakultet, Sveučilište u Splitu
• 2003. – 2006. docent, Prirodoslovno-matematički fakultet, Sveučilište u Splitu
• 1999. – 2003. znanstveni asistent, Visoka učiteljska škola, Sveučilište u Splitu
• 1989. – 1999. asistent, Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i odgojnih područja, Sveučilište u Splitu
Matični broj znanstvenika : 182954
ReasercherID : D-8923-2017
GoogleScholar
Hrvatska znanstvena bibliografija
[php_everywhere]
Projekti
• 2015 – 2019, “Innovation in Intelligent Management of Heritage Buildings“, TD1406, COST – MC član i zamjenik voditelja WG1
• 2015 – 2019, “HigherDecision: Razvoj metodološkog okvira za strateško odlučivanje u visokom obrazovanju – primjer implementacije otvorenog učenja i učenja na daljinu“, IP-2014-09-7854, Hrvatska zaklada za znanost – suradnik
• 2015 – 2017, “SBeA: Student Business e-Academy”, Erasmus+ Programme KA2: Strategic Partnerships – suradnik
• 2013 – 2016, “V-ALERT: Virtual World for Awareness and Learning on Information Security”, LLP-1-2013-1-GR-KA3-KA3MP, Lifelong Learning Programme: KA3-ICT Multilateral Networks, voditelj hrvatskog partnera
• 2007 – 2014, “Usability and Adaptivity of Interfaces for Intelligent Authoring Shells“, 177-0361994-1998, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa – voditelj
• 2013 – 2015, “Let’s study Together”, European Social Fund IPA, IPA4.1.2.2.02.02.c11, IPA 4 – suradnik
• 2012 – 2015, “DigiSkills: Network for the enhancement of digital competence skills”, LLP-1-2012-1-GR-KA3-KA3NW, Lifelong Learning Programme: KA3-ICT Multilateral Networks – voditelj hrvatskog partnera
• 2006 – 2008, “UNITE: Unified e-Learning environment for the school”, FP6-2004-IST-4, 6th Framework Programme Priority IST – voditelj hrvatskog partnera i jednog WP-a
• 2003 – 2006, “Semantički Web kao omogućavatelj informacijske infrastrukture“, MZT 0036033, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa – suradnik
• 2003 – 2005, “Web-orijentirana inteligentna autorska ljuska“, MZT TP-02/0177-01, MZOŠ – suradnik
• 1997 – 2002, “Elementi arhitektura za regionalne informacijske infrastrukture“, MZT 036033, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa – suradnik
• 1992 – 1995, “Istraživanja u teoriji detekcije stohastičkog signala u šumu“, MZT 2-07-401, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa – suradnik
Suradnje
• Rawls College of Business, Texas Tech University, Lubbock, USA
• University College London Interaction Centre (UCLIC), University College London, London, United Kingdom
• Department of Computer Science, School of Science & Technology, Middlesex University London, London, United Kingdom
• Department of Computer Science, University of Cyprus, Nicosia, Cyprus
• Faculty of Sciences and Technology, Universidade Nova de Lisboa, Lisbon, Portugal
• Department of Information Technology, Al Buraimi University College, Al Buraimi, Oman
• Information Visualization and Visual Analytics, Fraunhofer Institute for Computer Graphics, Darmstadt, Germany
• School of Computing and Information Systems, Athabasca University, Canada
• School of Science and Technology, Hellenic Open University, Patras, Greece
• R&D Department at Ellinogermaniki Agogi, Athens, Greece
• European Schoolnet, Brussels, Belgium
• EDEN, The European Distance and E-Learning Network
Pozvana predavanja
• Project Turkey in Horizon 2020 Phase II, ICTurkey 2019 – International Brokerage Event, Istanbul, Turkey, 2019.
• IEEE International Conference on Infocom Technologies and Unmanned Systems (ICTUS 2017) Dubai, United Arab Emirates, December 2017.
• ACM Intelligent User Interfaces (IUI) conference, Limassol, Cyprus, March 2017.
• V-ALERT Project Final Conference, Split, Croatia, December 2015.
• International Conference on Human-Computer Interaction (HCII), Los Angeles, USA, August 2015.
• FP7 MED-Dialogue Project First Networking Event, Amman, Jordan, October 2014.
• International Conference on Human-Computer Interaction (HCII), Crete, Greece, June 2014.
• FP7 JOIN-MED project Networking Event, Final Conference, Tunisia, Tunis, December 2011.
• International Conference on Human-Computer Interaction (HCII), Orlando, USA, 2011.
• eChallenges 2010, Warsaw, Poland, October 2010.
• FP7-ICT-2009-6 Info Day, Zagreb, Croatia, January 2010.
• International Conference on Human-Computer Interaction (HCII), San Diego, USA, July 2009.
• ICT FP7 Info Day, Zagreb, Croatia, June 2009.
• iSite 4. Conference, Zagreb, Croatia, March 2009.
• TEMPUS Project FoSentHE: Fostering Entrepreneurship in Higher Education, Split, Croatia, May 2009.
• Interaction Design Symposium, Split, Croatia, March 2009.
• International Conference on Human-Computer Interaction (HCII), Beijing, P.R. China, July 2007.
• ESRC Workshops on Universal Access: Research Based Practitioner Skills, Churchill College, Cambridge, United Kingdom, March 2007.
• International Conference on Human-Computer Interaction (HCII), Las Vegas, USA, July 2005.
• Collaborative International Research Centre for Universal Access (CIRCUA), Middlesex University, London, United Kingdom, December 2004.
Recenzije
• Computers and Education (Elsevier)
• International Journal of Information Management (Elsevier)
• Science of Computer Programming (Elsevier)
• IEEE Pervasive Computing (IEEE Computer Society)
• IEEE Transactions on Emerging Topics in Computing (IEEE Computer Society)
• IEEE Bulletin of the Technical Committee on Learning Technology (IEEE Technical Committee on Learning Technology)
• IEEE Consumer Electronics Magazine (IEEE Consumer Electronics Society)
• International Journal of Human-Computer Interaction (Taylor & Francis)
• Behaviour & Information Technology (Taylor & Francis)
• New Review of Hypermedia and Multimedia (Taylor & Francis)
• Technological and Economic Development of Economy (Taylor & Francis)
• Universal Access in the Information Society (Springer)
• Lecture Notes in Educational Technology (Springer)
• Journal of Interaction Science (Springer)
• Journal of Educational Technology & Society (International Forum of Educational Technology & Society)
• Advances in Human-Computer Interaction (Hindawi)
• Mobile Information Systems (Hindawi)
• International Journal of Online Pedagogy and Course Design (IGI Global)
• International Journal on Advances in Intelligent Systems (IARIA journals)
• Journal of Internet and Information Technology (AcademicJournals)
• International Journal of Library and Information Science (AcademicJournals)
• Journal of Computing and Information Technology (SRCE, University Computing Centre)
• BMC Medical Education (BioMed Central)
• Journal of Telemedicine and Telecare (SAGE journals)
• Journal of Education and Learning (Universitas Ahmad Dahlan,UAD and Institute of Advanced Engineering and Science, IAES)
• ACM SIGCHI Human Factors in Computing Systems (CHI)
• ACM International Conference on Intelligent User Interfaces (IUI)
• ACM International Conference on Advanced Visual Interfaces (AVI)
• IFIP Conference on Human-Computer Interaction (INTERACT)
• International Conference on Human-Computer Interaction (HCII)
• European Conference of Technology Enhanced Learning (EC-TEL)
• IEEE International Conference on Information Technology Interfaces (ITI)
• IEEE International Conference EUROCON
• Human-Computer Interaction and Usability Engineering (USAB)
• IARIA International Conference on Advances in Computer-Human Interactions (ACHI)
• International Conference on Human Computer Interaction Theory and Applications (HUCAPP)
• International Conference on Information Systems Development (ISD)
• Central European Conference on Information and Intelligent Systems (CECIIS)
• EAI International Conference on Design, Learning & Innovation (DLI)
• International Conference on Business Information Systems (BIS)
• International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO)
• Mediterranean Conference on Information & Communication Technologies (MedICT)
Članstvo uređivačkog odbora
• Bulletin of the Technical Committee on Learning Technology (TCLT), IEEE Technical Committee on Learning Technology – 2016 – danas
• Lecture Notes in Educational Technology, Springer – 2013 – danas
• International Journal on Advances in Intelligent Systems, IARIA – 2012 – danas
• Journal of Interaction Science (JoIS), Springer – 2011 – danas
• International Journal of Cognitive Performance Support, InderScience Publishers – 2010 – danas
• ACM IUI Conference on Intelligent User Interfaces (IUI)
• IFIP TC13 Conference on Human-Computer Interaction (INTERACT)
• ACM/IEEE International Conference on Human Factors in Computing & Informatics (SouthCHI)
• IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT)
• IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON)
• International Conference on Universal Access in Human-Computer Interaction (UAHCI)
• International Conference on Human-Computer Interaction (HCII)
• European Conference of Technology Enhanced Learning (EC-TEL)
• International Conference on Human Computer Interaction Theory and Applications (HUCAPP)
• International Conference on Business Intelligence and Technology (BUSTECH)
• International Conference on Advances in Computer-Human Interactions (ACHI)
• International Conference on Smart Information & Communication Technologies (SmartICT)
• Central European Conference on Information and Intelligent Systems (CECIIS)
• International Conference on Internet and Web Applications and Services (ICIW)
• Symposium of the Workgroup Human-Computer Interaction and Usability Engineering (USAB)
• International Conference on Information Systems Development (ISD)
• International Conference on Business Information Systems (BIS)
• Mediterranean Conference on Information & Communication Technologies (MedICT)
• EAI International Conference on Ambient Assisted Living Technologies based on Internet of Things
• EAI International Conference on Design, Learning & Innovation (DLI)
• International Conference Modelling and Development of Intelligent Systems (MDIS)
• International Conference on Typography and Visual Communication (ICTVC)
Preddiplomska nastava
• Multimodalna interakcija i sučelja, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, 2018 – danas
• Metodologija dizajna interakcija, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, 2018 – danas
• Interakcija čovjeka i računala: osnove i principi, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, 2018 – danas
• Uvod u računarstvo, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, 2013 – danas
• Napredne arhitekture računala, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, 2012 – danas
• Uvod u programiranje, Ekonomski fakultet u Splitu, 2010 – 2018.
• Interakcija čovjeka i računala I: osnove i principi, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, 2008 – 2018
• Interakcija čovjeka i računala II: dizajn interakcija, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, 2008 – 2018.
• Arhitektura računala, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, 2006 – danas
• Osnove informatike, Filozofski fakultet u Splitu, 2008 – 2013.
• Izrada korisničkog sučelja, Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje u Splitu, 2004 – 2008.
• Osnove i principi interakcije čovjeka i računala, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, 2003 – 2008.
• Uvod u građu računala/ Građa računala, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, 1998 – 2006.
• Uvod u računarstvo, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, 2003- 2004.
• Informatika, Visoka učiteljska škola u Splitu, 1999 – 2003.
• Osnove informatike, Visoka učiteljska škola u Splitu, 1999 – 2003.
Diplomska nastava
• Metodologija dizajna interakcija, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, 2018 – danas
• Multimodalna interakcija i sučelja, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, 2018 – danas
• Korisnička sučelja, Fakultet strojarstva, računarstva i elektrotehnike, Sveučilište u Mostaru, BiH, 2016 – danas
• Interakcija čovjeka i računala I: osnove i principi, Umjetnička akademija u Splitu, 2009 – danas
• Interakcija čovjeka i računala II: dizajn interakcija, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, 2008 – 2018.
• Korisnička sučelja, Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje u Splitu, 2008 – 2013
• Interakcija čovjeka i računala u sustavima e-učenja, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, 2010 – 2014.
Poslijediplomska nastava
• Interakcija u sustavima e-učenja, poslijediplomski sveučilišni studij Istraživanje u edukaciji u području prirodnih i tehničkih znanosti na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu u Splitu, 2011 – danas
• Interakcija čovjeka i računala, poslijediplomski sveučilišni studij Istraživanje u edukaciji u području prirodnih i tehničkih znanosti na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu u Splitu, 2011 – danas
• Oblikovanje i vrednovanje sučelja sustava e-učenja, poslijediplomski sveučilišni studij Istraživanje u edukaciji u području prirodnih i tehničkih znanosti na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu u Splitu, 2011 – danas
• Interakcija čovjeka i računala, poslijediplomski doktorski studij Računarstva na Fakultetu elektrotehnike i računarstva u Zagrebu, 2006 – danas
• Interakcija čovjeka i računala, poslijediplomski doktorski studij Elektrotehnika i informacijska tehnologija na Fakultetu elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje u Splitu, 2006 – danas
• Oblikovanje i vrednovanje sučelja sustava e-učenja, poslijediplomski doktorski studij Elektrotehnika i informacijska tehnologija na Fakultetu elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje u Splitu, 2006 – danas
Mentoriranje
Više od 100 završnih i diplomskih radova.
Magistarski radovi
• Jelena Nakić (2010). „Modeliranje korisnika za prilagodljive sustave e-učenja“, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Sveučilište u Zagrebu
• Nikola Marangunić (2009). „Razvoj metodologije za evaluaciju upotrebljivosti internet portala“, Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu
Doktorske disertacije
• Jelena Nakić (2015). „Prilagodljivo e-učenje zasnovano na stilovima učenja korisnikâ”, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Sveučilište u Zagrebu
• Nikola Marangunić (2014). „Kognitivni i metakognitivni aspekti motivacijskih procesa za prihvaćanje i korištenje novih tehnologija u funkciji dobi“, Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu
• Tihomir Orehovački (2013). „Metodologija vrednovanja kvalitete korištenja web 2.0 aplikacija“, Fakultet organizacije i informatike, Sveučilište u Zagrebu
• Dijana Plantak Vukovac (2012). „Metoda vrednovanja tehničke i pedagoške upotrebljivosti sustava e-učenja kod akademskog mješovitog oblika učenja“, Fakultet organizacije i informatike, Sveučilište u Zagrebu