Ani GrubišićIzvanredni profesor
    OPĆE

    Odjel za informatiku, Prirodoslovno-matematički fakultet, Sveučilište u Splitu, Hrvatska
    Telefon: +385 21 619 287 , Lokacija:  soba B2-30, Ruđera Boškovića 33, Split
    Osobna stranica: www.pmfst.unist.hr/~ani , E-mail: ani.grubisic@pmfst.hr
    Znanstveno područje: Tehničke znanosti ,  Znanstveno polje: Računarstvo

    Područja znanstvenog interesa

    • Inteligentni tutorski sustavi
    • Sustavi e-učenja
    • Prilagodljivi računalom oblikovani nastavni sadržaji

    Članstva

    • IEEE Computer Society, Technical Committee on Learning Technology – IEEE TCLT
    • Udruga bivših studenata i prijatelja Prirodoslovno-matematičkog fakulteta u Splitu – Alumni PMF

    Priznanja i nagrade

    • srebrna plaketa “Josip Lončar” za posebno istaknuti magistarski rad iz područja tehničkih znanosti, znanstveno polje računarstvo, 2007
    • životopis objavljen u desetom izdanju „Who’s Who in Science and Engineering, 2008 – 2009“, Marquis “Who’s Who” (SAD)
    • životopis objavljen u „Top 100 scientists 2008“, „International Biographical Centre“ (GB)
    • životopis objavljen u hrvatskom izdanju „Who is Who“ za 2013. godinu

    Obrazovanje

    • 2007. – 2012. Doktorski studij, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Sveučilište u Zagrebu – Doktorica tehničkih znanosti, polje Računarstvo
    • 2002. – 2007. Poslijediplomski studij, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Sveučilište u Zagrebu – Magistrica tehničkih znanosti, polje Računarstvo
    • 1997. – 2001. Diplomski studij “Matematika i informatika”, Prirodoslovno-matematički fakultet, Sveučilište u Splitu – Profesorica matematike i informatike

    Radno iskustvo

    • 2019. – danas. izvanredni profesor, Prirodoslovno-matematički fakultet, Sveučilište u Splitu
    • 2016. – 2018. docent – prodekan za znanost, Prirodoslovno-matematički fakultet, Sveučilište u Splitu
    • 2013. – 2019. docent, Prirodoslovno-matematički fakultet, Sveučilište u Splitu
    • 2012. – 2013. znanstveni novak – viši asistent, Prirodoslovno-matematički fakultet, Sveučilište u Splitu
    • 2003. – 2012. znanstveni novak – asistent, Prirodoslovno-matematički fakultet, Sveučilište u Splitu
    • 2002. – 2003. znanstveni novak – mlađi asistent, Prirodoslovno-matematički fakultet, Sveučilište u Splitu
    ZNANSTVENA DJELATNOST

    Matični broj znanstvenika :  257340
    ReasercherID :  A-6502-2009
    GoogleScholar
    Hrvatska znanstvena bibliografija

    [php_everywhere]

    Projekti

    • 2020 – 2024, „Enhancing Adaptive Courseware based on Natural Language Processing“, N00014-20-1-2066, Office of Naval Research grant , www.acnltutor.net – voditelj
    • 2015 – 2019, „Adaptive Courseware based on Natural Language Processing (AC & NL Tutor)“, N00014-15-1-2789, Office of Naval Research grant – voditelj
    • 2007 – 2014, „Oblikovanje i vrednovanje inteligentnih sustava e-učenja“, 177-0361994-1996, MZO, znanstvenoistraživački projekt – suradnik
    • 2003 – 2005, “Web-orijentirana inteligentna autorska ljuska”, TP-02/0177-01, MZO, tehnologijski project – suradnik
    • 2002 – 2006, “Računalni i didaktički aspekti inteligentnih autorskih alata u obrazovanju“, 177110, MZO, znanstvenoistraživački projekt – suradnik

    Pozvana predavanja

    • Cognitive Science of Learning Program Review, Washington DC, SAD, 6.-8. kolovoza, 2019.
    • Cognitive Science of Learning Program Review, Troy, New York, SAD, 7.-8. kolovoza, 2018.
    • Cognitive Science of Learning Program Review, Seattle, Washington, SAD, 28-19 lipanj, 2017.
    • Cognitive Science of Learning Program Review, Los Angeles, California, SAD, 18-19 rujan, 2016.
    • Cognitive Science of Learning Program Review, Santa Barbara, California, SAD, 13-14 listopad, 2015.
    • NATO’s Science and Technology Organization – “Assessment of Intelligent Tutoring System Technologies and Opportunities” (Human Factors and Medicine Panel HFM-237) – RTO Task Group Meeting, Bonn/Wachtberg, Germany, 7-11 travanj, 2014

    Recenzije

    • International Journal of Educational Technology in Higher Education – 2017 – danas
    • SoftCOM International Conference – 2017 – danas
    • Education and Information Technologies Journal – 2016 – danas
    • Journal of Computing and Information Technology – 2014 – danas
    • Journal of Educational Technology & Society – 2009 – danas
    • Computers & Education Journal – 2012
    • IASK International Conference E-Activity and Leading Technologies & InterTIC – 2009
    • KES International Conferences in Knowledge-Based and Intelligent Engineering & Information Systems – 2009

    Članstvo uređivačkog odbora

    NASTAVNA DJELATNOST

    Preddiplomska nastava

    Uvod u računarstvo – Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu – 2002 – 2013
    Vizualno modeliranje – Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu – 2002 – 2011
    Vizualno modeliranje – Filozofski fakultet u Splitu – 2006 – 2016
    Programiranje 1 – Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu – 2002 – danas

    Diplomska nastava

    Objektno-orijentirana analiza i oblikovanje – Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu – 2011 – 2013
    Vrednovanje sustava e-učenja – Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu – 2011 – 2013
    Sustavi e-učenja – Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu – 2013 – danas
    Projektiranje sustava e-učenja – Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu – 2013 – danas
    Analitika učenja – Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu – 2022 – danas

    Poslijediplomska nastava

    Informacijska i komunikacijska tehnologija u obrazovanju – Istraživanje u edukaciji u području prirodnih i tehničkih znanosti (doktorski studij), Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu – 2014 – danas
    Sustavi e-učenja – Istraživanje u edukaciji u području prirodnih i tehničkih znanosti (doktorski studij), Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu – 2014 – danas
    Vrednovanje sustava e-učenja – Poslijediplomski doktorski studij elektrotehnike i informacijske tehnologije, Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje u Splitu – 2014 – danas

    Mentoriranje završnih radova

    • Buzov Ines (2011). „Računalni virus”
    • Stipinović Zoran (2011) “Metode obrade podataka u računalnim sustavima”
    • Prolić Marija (2012) “Sigurnost rada na računalu”
    • Vištica Marija (2012) “Problem trgovačkog putnika na prikladnom primjeru”
    • Marijanović Ana (2012). „Problem sedam mostova Konigsberga”
    • Dunić Stefan (2013). „Problem 8 kraljica“ – projekt
    • Anđelić Ivan (2013). „Hanojski tornjevi“ – projekt
    • Radovniković Vito (2014). „Grafička komponenta za mrežni prikaz znanja”
    • Oljica Mate (2014). „Vizualizacija osnovnih algoritama za sortiranja”
    • Banjan Ivona (2015). „Izrada portala o programskom jeziku Python u sustavu za uređivanje web sadržaja”
    • Barbarić Ivan (2015). „Automatsko upravljanje memorijom u Pythonu”
    • Stjepanović Dragica (2015). „Cjeloživotno učenje i digitalne kompetencije”
    • Sudar Krešimir (2016). „Izrada interaktivnog testa u Angular okruženju”
    • Tucak Sanja (2017). „Slagalica u Pythonu“
    • Kaleb Luka (2017). „Rješavanje Rubikove kocke u Pythonu“
    • Parčina Ivana (2017). „Sudoku u Pythonu“
    • Pešo Antonia (2020). “Web2Py u razvoju Web aplikacija”
    • Crnjak Krešimir (2021). “Usporedba JavaScript i Pythona”
    • Gabelić Ira (2021). “Analiza podataka koristeći Python biblioteke na Covid-19 skupu podataka”
    • Lovrinčević Mara (2021). “Primjena Pyramid Python Web Framework za razvoj Web aplikacija”
    • Uljević Ivo (2021). “Osnove grafike Python”

    Mentoriranje diplomskih radova

    • Krpan Divna (2005). „Metodologija vrednovanja znanja u sustavima za e-učenje“
    • Vidov Marija (2006). „Meta-analiza u sustavima e-učenja“
    • Banovac Martina (2008). „Vrednovanje inteligentnih tutorskih sustava“
    • Zulim Natalija (2008). „Replikacija eksperimenata u vrednovanju sustava e-učenja“
    • Burilović Marija (2008). „Pregled najvažnijih meta-analiza o učinkovitosti učenja i poučavanja temeljenog na računalu“
    • Raos Josipa (2008). „Eksperimentalni dizajn u vrednovanju učinkovitosti sustava e-učenja“
    • Čulav Ivana (2008). „Statističke metode za procjenjivanje veličine učinka“
    • Šuljug Anita (2008). „Inteligentni agenti za pretraživanje Web-a“
    • Mihanović Marina (2009). „Uporaba inteligentnih agenata u dinamičkom generiranju courseware-a“
    • Musulin Marin (2011). „Vrednovanje sustava e-učenja metodom eksperimenta“
    • Peraić Ivan (2012). „Bayesove mreže u modeliranju učenika“
    • Tokić Ivana (2012). „Pristup oblikovanju eksperimenta za vrednovanje sustava e-učenja“
    • Iglić Šime (2013). „Pristup oblikovanju ontološki utemeljenog područnog znanja“
    • Matijašević Mira (2014). „Kriteriji za vrednovanje nastavnih sadržaja u sustavu za upravljanje učenjem”
    • Frakić Senka (2014). „Stereotipni model učenika u sustavima e-učenja”
    • Longin Jelena (2014). „Oblikovanje nastave u sustavima e-učenja”
    • Vištica Marija (2014). „Metode za uzorkovanje područnog znanja u inteligentnim tutorskim sustavima”
    • Kuvačić Ivan (2015). „Pristup ostvarivanju prilagodljivosti prema znanju u sustavima za upravljanje učenjem”
    • Paskvali Kristijana (2015). „Model sustava za upravljanje razredom”
    • Duraković Mensur (2016). „Opće inteligentno okruženje za poučavanje – GIFT Tutor”
    • Roguljić Luka (2016). „Obrnuta učionica”
    • Bilić Marina (2016). „Bloomova taksonomija znanja u sustavima e-učenja”
    • Radovniković Vito (2016). „Bayesova statistika u Pythonu”
    • Fonić Mia (2016). „Obrazovanje u oblaku”
    • Bajić Natko (2017). „Analitika učenja u sustavima e-učenja“
    • Knez Anita (2018). „Oblikovanje dodataka u sustavima e-učenja”
    • Prolić Marija (2018). „Analitika učenja u računalom potpomognutom testiranju znanja“
    • Angela Čelar (2019). „Nadzorna ploča analitike učenja“
    • Banjan Ivona (2019). „Vrednovanje znanja temeljeno na mapama koncepata“
    • Librenjak Zvonimir (2020). “Dodatak sustava e-učenja za SQL”
    • Sudar Krešimir (2020). “Digitalni alati za vrednovanje znanja iz početnog programiranja u Pythonu”

    Mentorstva završnih i diplomskih radova

    Start typing and press Enter to search

    Skip to content